Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/gajekpar/domains/gajekpartnerzy.pl/public_html/wp-content/plugins/essential-grid/includes/item-skin.class.php on line 1370

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/gajekpar/domains/gajekpartnerzy.pl/public_html/wp-content/plugins/nextend-smart-slider3-pro/nextend/library/libraries/localization/pomo/plural-forms.php on line 224

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/gajekpar/domains/gajekpartnerzy.pl/public_html/wp-content/plugins/nextend-smart-slider3-pro/library/smartslider/libraries/renderable/layers/container.php on line 42
Nawiązanie do znanych motywów czyli inspiracja w reklamie - Gajek Partnerzy
GAJEK PARTNERZY ADWOKACI I RADCOWIE PRAWNI SPÓŁKA PARTNERSKA - 607-610-718
Zaznacz stronę

Inspiracja nie jest opracowaniem czyjegoś utworu.To luźne nawiązanie do znanych motywów czy archetypów postaci, aby stworzyć na tej bazie coś nowego. Dlatego tworzenie reklam inspirowanych np: znanymi powiedzonkami czy gagami nie wymaga niczyjej zgody. Dzisiaj omawiam dwa doskonałe orzeczenia, w których agencje reklamowe zdecydowały się sięgnąć do bardzo znanych motywów: „kobiety pracującej” i znanych atrybutów „Baśki” z pewnej piosenki.  https://naratunekkreatywnym.pl/inspiracja-w-reklamie/